We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hempishop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Schade melding ontvangen zending
Is het pakket en de inhoud (deels) beschadigd geraakt tijdens transport? Stuur dan een email met een omschrijving en foto’s van de schade:
Een foto van de hele buitenkant van het pakket.
Een foto van het geopende pakket.
Een foto van alle type binnenverpakkingen.
Een foto van het gehele beschadigde artikel.
Een detailfoto van de concrete schade.
Een foto van het verzendlabel op de verpakking.
De waardering van www.hempishop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 3022 reviews.